22.10.2016

rabat, promocja, gratis? załatw wszystko taniej a i tak Ci dokopią.

UWAGA!
Na wstępie ogłoszenia firmowe:

Informacja 1 - przestajemy schodzić z ceny komukolwiek!

Informacja 2 - potrzebujesz rabatu, chcesz mieć coś promocyjnie lub gratis - załatw to sobie osobiście, a nie z Naszą pomocą

Informacja 3 - podziękuj za brak cen promocyjnych innym inwestorom, którzy tego nie potrafili docenić, a jeszcze byli w stanie obrażać i oczerniać, mimo że dostali wszystko po kosztach, gratis lub w formie ogromnej ilości rabatów.

Informacja 4 - nie masz pieniędzy na projekt czy realizacje w realnej cenie? To zostaw ten temat na moment kiedy będziesz mieć lub weź z ulicy pierwszego lepszego Gienka, który zrobi dla Ciebie wszystko za 100zł na wino. Zapewne drugiego dnia już się nie pojawi, ale będziesz mieć wszystko 'profesjonalnie', 'dokładnie' i przede wszystkim 'tanio'!. Znajomi będą zachwyceni zarówno takim 'profesjonalnym' projektem jak i realizacją w jego wykonaniu.

A teraz skąd takie decyzyjne kroki:
Zaczynamy ostro i dla niektórych kontrowersyjnie, ale w tym roku tak ewidentnie otrzymaliśmy cios prosto w twarz od kilku inwestorów, że ten temat nie może przejść obojętnie.
Cios od inwestorów, którzy otrzymali wszystko po kosztach, którzy trwonili Nasz czas, naciskali na rabaty i materiały za pół darmo, zmieniali decyzje i podwajali koszty w trakcie wykonywania pracy, a na koniec jeszcze byli w stanie zarzucić pretensjami, bo przecież oczekiwali, że jak wszystko dostają taniej to wszystko musi być darmowe, albo wręcz odwrotnie - zrobione na miarę ekskluzywnych, luksusowych, miliardowych wynagrodzeń.

Doszliśmy do wniosku, że ten świat oszalał. A może wręcz przeciwnie, że ludzie po prostu pogłupieli. Gdzie jest empatia, zrozumienie, decyzje że jeżeli jest coś taniej, gratis lub z rabatem nie wymaga gwarancji, wręcz nawet jej nie przysługuje, że coś co jest tanie to nie może być jednocześnie drogie, że zmniejszając koszta wymaga się w tej samej kwocie jeszcze tysiąca innych rzeczy, za które najlepiej już by się nie płaciło, bo przecież tyle wszystko kosztowało.

A czy jak się kupuje drogie ubranie, to mamy przy jego zakupie dołączoną cotygodniową pralnie, codzienne perfumowanie, albo wymianę po roku jak coś ulegnie zniszczeniu? NIE!

Więc dlaczego ludzie myślą, że jak przychodzą do fachowca w swojej dziedzinie i on podaje cenę to trzeba z Nim negocjować?
To jest cena nienaruszalna i ostateczna, kiedy ktoś podaje cenę to nie po to aby z niej schodzić. Raczej fachowiec spodziewa się jakiejś premii w przypadku dobrego załatwienia sprawy.

W Naszym kraju jednak chyba o ludzkim podejściu można tylko pomarzyć. W tej naszej branży każdy każdego próbuje oszukać, wykorzystać i kopnąć aż upadnie o ziemię.

Wymagasz to płać, a nie płać i wymagaj - takie hasło powinno przyświecać Nam wszystkim, którzy żyjemy na tej ziemi.
Wymagasz rzeczy na wysokim poziomie, to na wysokim poziomie oceń czyjąś pracę, wymagasz pracy jak najtańszej to nie buntuj się, że tylko tyle się w tym budżecie mieści.

Decyzja należy do ciebie. Zacznij się zastanawiać jak traktujesz ludzi, ich doświadczenie i wiedzę. Jeżeli jej nie szanujesz, nie doceniasz i nie liczysz się ze zdaniem osoby, która zajmuje się swoim fachem od lat, to przemyśl po co Ci w ogóle firma do pomocy. Lepiej weź kogoś bez pracy, w końcu każdy może to zrobić, bo każdy się na tym zna.

Od lat zauważamy, że każdej osobie, której w jakikolwiek sposób poszliśmy na rękę, pomagaliśmy, schodziliśmy z ceny, szukaliśmy godzinami tańszych materiałów, tańszych transportów, taniej wykonywaliśmy projekt, bo ktoś tak bardzo naciskał bądź porównywał do innych firm (taktyka nie jednego inwestora), to niestety ale taka osoba była pierwszą z osób, która później źle się w stosunku do Nas zachowywała.
Która dokładała w tej ustalonej kwocie mnóstwo innych prac, czy poprawek w projekcie, która na koniec zamiast podziękować, to na siłę próbowała wyszukiwać błędów, stawała się agresywna, opiniowała w otoczeniu jaka to ona nie zadowolona, a nagle zmieniała zdanie kiedy otrzymywała oferty innych firm na ten sam teren i wracała, przepraszała, a później znowu robiła to samo, która na siłę wymuszała dodatkowy rodzaj prac w kwocie realizacji czy projektu, jako niby forma gwarancji (chociaż tereny na zewnątrz nie są martwym tworem, który nieruchomo będzie stał przez wiele kolejnych lat, tylko z każdym rokiem się prężnie rozwija i zmienia i trzeba mieć to na uwadze) albo obiecywania, że teren będzie reklamą czy wizytówką firmy ( yhym... na mówieniu się przeważnie kończy, i niestety tylko na palcach jednej ręki możemy wymienić Naszych najcudowniejszych klientów, dla których jesteśmy zawsze, bo Nas szanowali od początku do końca i wiedzieli ile pracy i wysiłku to kosztowało, ile dzięki Nam zyskali).

W swoim doświadczeniu mieliśmy mnóstwo takich osób, które oczekiwały wszystkiego jak najtaniej, a później bez względu na świetnie wykonana pracę, w terminie lub przedterminowo, w idealnym rozrachunku i po bardzo promocyjnych cenach, nie doceniały tego że Nas miały. Nasze dobre serce w tych wszystkich sytuacjach zostało już tak mocno nadwyrężone, że zdaliśmy sobie w tym roku sprawę że nie wato nikomu iść na rękę. Nadzieję, na klientów za którymi skoczylibyśmy w ogień minęły w tym roku. Dziękujemy.

Nie warto schodzić z ceny, nie warto szukać tańszych materiałów, nie warto proponować rabatów, nie warto!
Ktoś kto nie chce zapłacić, a chce mieć tylko zrobione, nigdy nie będzie zadowolony, że ktoś poświecił mu swój cenny czas, aby on mógł na tym zaoszczędzić i wyjść najkorzystniej. Inwestor nie widzi ile zyskał, on widzi ile jeszcze może wycisnąć za niższą kwotę aby mieć realizację na miarę miliardowych założeń.

Jeżeli ktoś chce doświadczonego fachowca, który wykona wszystko od początku do końca, zgodnie z oczekiwaniami ale na bazie sugestii i wiedzy którą posiada w kwestii wykonania czy aranżacji i dany inwestor będzie szanował wartość tej pracy - to zapraszamy do kontaktu.

Jeżeli natomiast ktoś oczekuje od Nas wszystkiego taniej, to proszę szukać amatora lub kogoś spoza branży kto jest bezrobotny i od nich oczekiwać nierealnego.

My szanujemy czyjś czas, pracę, szanujemy drugiego człowieka i tego samego oczekujemy od innych.
Dlatego od października w Pracowni Aranżacja nie można negocjować już cen - jak to było przez wszystkie wcześniejsze lata - a wszystkie rabaty i promocje związane z zakupem materiałów będą spoczywały na barkach inwestora. 

Skoro zgłaszasz się do Nas to podoba Ci się Nasza praca, wierzysz Nam i ufasz, i przystajesz na Nasze warunki i wspólne dojście do najlepszego konsensusu. Jeżeli masz zamiar się zgłosić tylko po to aby obrażać, niszczyć humor i być agresywnym - to dziękujemy - nie jesteś Naszym fanem i potencjalnym klientem. Nie jesteś dla Nas.
My lubimy pracować z fajnymi, wartościowymi ludźmi.

ps. Taka dodatkowa informacja - Jeżeli jako klient nie możesz dodzwonić się do firmy, która zajmowała się Twoim terenem? To nie kwestia braku wolnych terminów. Oczekiwałeś więcej niż było to w założeniu i ta firma za dużo straciła na Twoim terenie, aby ponownie na niego wracać. Miej to na uwadze jeżeli dziwisz się, że ktoś nie wraca. Nie wraca, bo nie chce ponosić więcej kosztów, za które Ty nie chcesz zapłacić.

Niedługo kolejny wpis o płatnościach, dzięki którym zastanowisz się czy stać Cię na to na co się decydujesz.