02.02.2012

Targi Budma 2012

Dzisiaj troszkę o tegorocznych targach..
Jak co roku Międzynarodowe Targi Poznańskie zorganizowały w ubiegłym tygodniu Targi Budma 2012. Targi tematycznie skierowane są dla osób i firm z branży budowlanej, architektonicznej, projektowej, instalacyjnej i wielu innych, a także osób chcących wybudować własny dom, poznać nowe rozwiązania i zastosowania w budownictwie.
Ogromna ilość wystawców, bogata tematyka produktów, tematyczne panele dyskusyjne i konferencyjne, a także szereg dodatkowych atrakcji, pozwoliły i tym razem przyciągnąć do zwiedzania mnóstwo osób nie tylko z całej Polski ale i z zagranicy.
Moje zaciekawienie zarówno branżą budowlaną, instalacyjną, wykończeniową, projektową, oprogramowaniami dla architektów i projektantów oraz chęć wdrożenia się w ciekawe tematyki innowacyjnych i nowoczesnych rozwiązań tak mnie zajęły, że niestety nie udało mi się zwiedzić i zobaczyć wszystkich ofert wystawców.
Czas mnie naglił do zwiedzania, jednak mimo niepełnego mojego w nich uczestnictwa uważam ten dzień za bardzo udany. Bardzo wszystkim polecam uczestnictwo w przyszłym roku, gdyż już także planuje poświęcić więcej czasu na zwiedzenie każdego stoiska, a mam nadzieje, że targi Budma 2013 będą równie ciekawe jak tegoroczne. Poznałam wiele firm oferujących bardzo ciekawe rozwiązania materiałowe do nowoczesnych założeń krajobrazowych, wartych polecenia. W przyszłości, na blogu, nieco o nich poopowiadam.